WAAROM BEDRIJFSIDENTITEIT?
Het geheel van manieren waarop een bedrijf zichzelf vertegenwoordigt, wordt Corporate Identity genoemd. Alle activiteiten die bepalen hoe het bedrijf zal worden waargenomen terwijl het zichzelf representeert, is het corporate identity-proces.
Bedrijfsnaam, namen van subbedrijven, symbolen (logo), basislettertekens, voorkeurskleuren zijn de basismaterialen waaruit het visuele communicatiesysteem van een bedrijf bestaat.
Corporate Identity Wat levert het op?
Er zijn veel creatieve strategieën te ontwikkelen voor een marketingcommunicatie met het gewenste effect. Een ander belangrijk punt dat u niet mag vergeten bij het bepalen van uw promotiestrategie, is dat marketingcommunicatie als één geheel moet worden beschouwd. Met andere woorden, het gebruik van slechts één kanaal voor marketingcommunicatie zal voorkomen dat de consument het bedrijf goed leert kennen.
Een onderzoek naar de huisstijl dat in dit stadium moet worden uitgevoerd, biedt de mogelijkheid om de voorkeuren van de klant rechtstreeks te beïnvloeden. Huisstijlwerk is een van de eerste en belangrijkste stappen van het merkcreatieproces.
Logo ontwerp
Kalender
Factuur/vrachtbrief
Visitekaartje
Briefhoofd
Notebook-ontwerp
enz.
FASEN
01
Heb je een embleem?
03
Besluitvormingsfase
02
Wat zijn de behoeften van uw merk?
04
Merkvriendelijke resultaten
LAATSTE PROJECTEN






































